Mathira Ki Tallaq Ke Baad Media Se Lattaluqi Karne Ki Waja Samne Agyi

Mathira Got Divorce

Mathira Ka Divorce Ke Baad Social Media Se Break Ka Elan

ماڈل اور ٹیلی ویژن شو میزبان میترا نے ایک حالیہ انٹرویو میں بتایا کہ وہ سماجی میڈیا سے ایک وقفے لے رہی تھی، چند دنوں بعد اس نے اعلان کیا کہ اس نے اپنے شوہر سے الگ الگ کیا تھا.

میترا پاکستان میں سب سے متنازعہ شخصیات میں سے ایک ہے، اس کے بعد سماجی میڈیا پر عمل کرنے والا بھی ایک پرستار ہے. اساتذہ پر جذباتی خطوط کی ایک سیریز کے بعد جس نے اس کا دعوی کیا کہ طلاق طے کی گئی ہے اگرچہ وہ اب بھی اپنے شوہر سے محبت کرتا تھا، اداکاری نے کہا کہ وہ سوشل میڈیا سے ‘جا رہا ہے’.

“میں نے اپنی صحت کی وجہ سے سوشل میڈیا کو دور کرنے کا فیصلہ کیا ہے، میں ٹھیک نہیں ہوں! میں نے اپنے وقت کو شفا دینے کی ضرورت ہے کہ میں جانتا ہوں کہ میں گرم موضوع ہوں میرا درد سب کے گپ شپ اور چند لوگوں کی ہنسی ہے، “انہوں نے ایک طویل مدتی Instagram پوسٹ میں لکھا.

“جو شخص چھوڑنے کے لئے چاہتا تھا چھوڑ دیا ہے اور عام طور پر مجھے مذاق بنا دیا ہے. مجھے ایک نیا شخص بننے کے لئے مکمل طور پر توڑنا پڑا. آپ صرف دوسروں کو الزام دیتے ہیں کیونکہ آپ اپنے آپ کو ثابت کرنا چاہتے ہیں، لہذا میں اپنا وقت ضائع نہیں کروں گا کیونکہ لڑنے کے لئے کچھ بھی نہیں ہے. اس نے مزید لکھا کہ میں نے صرف وہی جان لیا جو میں جانتا ہوں اور یہ صرف میرا اور میرا بچہ ہے. ”

آخر میں اس نے اپنے پیروکاروں اور حامیوں کا شکریہ ادا کیا لیکن کہا کہ یہ ان کی زندگی کا ایک سیاہ مرحلہ ہے جو تمام مراحل پسند کرتا ہے، وہ اکیلے چہرے کا سامنا کرے گا.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.