متحدہ عرب امارات(مانیٹرنگ ڈیسک) بوائے فرینڈ کو قتل کرنے ، لاش کے ٹکڑے کرنے اور اس کی بریانی بنا کر مزدوروں کو کھلانے والی خاتون کا نیا بیان سامنے آگیا ہے جس میں اُس نے دعویٰ کیا ہے کہ میرے بوائے فرینڈ نے پہلے مجھ پر حملہ کیا تھا۔ تفصیلات کے مطابق ملزمہ نے کرمنل کورٹ کے سامنے اپنے اوپر عائد قتل کے الزام کو مسترد کر دیا۔
سماعت کے دوران ملزمہ کے وکیل نے بتایا کہ ملزمہ شادی شدہ ہیں اور ان کے دو بچے ہیں جو ان کے شوہر کے ہمراہ مراکش میں رہائش پذیر ہیں۔وکیل کا کہنا تھا کہ میری موکل گذشتہ 10 برس سے متحدہ عرب امارات میں رہائش پذیر ہے۔ ان کی مقتول شخص ، جو پیشے کے اعتبار سے درزی تھا، سے سات سال قبل ملاقات ہوئی، مقتول میری موکل کے گھر کے پاس ہی رہائش پذیر تھا۔
واقعہ کے دن میری موکل اپنے بوائے فرینڈ اور اس کے دوستوں کے ہمراہ ایک تقریب میں گئی جہاں سے تین نومبر کی رات تین بجے مقتول میرے موکل کو واپس گھر چھوڑنے آیا، اس حوالے سے ایک عینی شاہد نے بھی تصدیق کی جس نے دونوں کو پارٹی سے ایک ساتھ نکلتے ہوئے دیکھا تھا۔ اُسی دن دوپہر کو مقتول نے میرے موکل کو فون کیا اور دوپہر کا کھانا ساتھ کھانے کا کہا، جس پر میری موکل نے آمادگی ظاہر کی اور مقتول کے گھر آنے پر اُس نے میری موکل کو جبل حفیط کے روڈ ٹرپ کی تجویز بھی پیش کی۔
لیکن ملزمہ نے انکار کیا کیونکہ وہ فلیٹ سے سامان شفٹ کرنے میں مصروف تھی ، انہوں نے مقتول کو بھی سامان شفٹ کرنے میں مدد کرنے کا کہا لیکن دونوں میں اس معاملے پر جھگڑا ہو گیا اور تلخ کلامی کے بعد مقتول نے میری موکل کی گال پر تھپڑ رسید کر دیا۔ مقتول نے میری موکل کے بال کھینچے اور اس کا سر میز پر دے مارا
جس پر ملزمہ نے اپنی جان بچانے کے لیے چاقو اُٹھایا اور اپنے بوائے فرینڈ کے سینے میں گھونپ دیا۔
خون دیکھنے کے بعد ملزمہ کو صدمہ پہنچا اور اُسے کچھ سمجھ نہیں آیا کہ وہ لاش کا کیا کرے۔ جس کے بعد اُس نے لاش کے ٹکڑے کیے اور اس کی بریانی بنا لی۔ کچھ دنوں کے بعد مقتول کے دوست نے اس کی گمشدگی کی رپورٹ درج کروائی جس پر ملزمہ سے پوچھ گچھ کی گئی۔ پولیس نے تلاشی لی تو ملزمہ کے گھر سے مقتول کی باقیات ملیں جس پر اسے گرفتار کر لیا گیا۔
ملزمہ نے عدالت کے سامنے بوائے فرینڈ کو قتل کرنے کے صحت جُرم سے انکار کیا اور مؤقف اپنایا کہ پہلے میرے بوائے فرینڈ نے مجھ پر حملہ کیا جس کے بعد جھگڑے کے نتیجے میں میں آپے سے باہر ہوئی اور چاقو اس کے سینے میں گھونپ دیا جس سے وہ موقع پر دم توڑ گیا۔
یاد رہے کہ ملزمہ نے متحدہ عرب امارات میں اپنے بوائے فرینڈ کر قتل کر کے اس کی لاش کے ٹکڑے کیے اور بریانی بنا کر گھر کے پاس کام کرنے والے پاکستانی مزدوروں کو کھلا دی تھی۔
The post دبئی میں بوائے فرینڈ کو قتل کے بعد اس کے گوشت کی بریانی بنا کر پاکستانی شخص کو کھلانے والی خاتون نے پاکستانی کو انسانی گوشت کیوں کھلایا ؟ خاتون نے دھماکہ خیز وجہ بتا دی appeared first on Urdu News.